Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

70 εκατ. "τσέπη" από τα Airbus! - Τα ψεύδη της Διϋπουργικής

70 εκατ. "τσέπη" από τα Airbus! - Τα ψεύδη της ΔιϋπουργικήςΌταν ακόμα και σε μια επίσημη ανακοίνωση-απάντηση στις κατηγορίες για σκάνδαλο, όπως έγινε χθες με την απάντηση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων για την κομπίνα με την πώληση των Airbus Α340-300, ανακύπτει νέο σκάνδαλο, έ, τότε «κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας» και μάλιστα έχει αρχίζει η δυσωδία της σαπίλα να είναι αποπνικτική.

Στην χθεσινή απάντηση, λοιπόν, της Διϋπουργικής για τις αποκρατικοποιήσεις, διαβάζουμε επι λέξει για την διαδικασία που επιλέχθηκε προκειμένου να δικαιολογηθεί η επιλογή της offshore Apollo Aviatin Group:

«3. Ο δεύτερος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τη ΔΕΑΑ στις αρχές του 2011, πριν την ίδρυση του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου, και το στάδιο των τελικών προσφορών έληξε στις 20 Ιουνίου 2011. Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας. Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια). Επισημαίνεται επίσης ότι κάποιες εταιρίες εξέφρασαν ενδιαφέρον για τα αεροσκάφη ατύπως και εκτός του πλαισίου της διαγωνιστικής διαδικασίας, συνεπώς δεν μπορούσαν να ληφθούν υπόψη σύμφωνα με τον νόμο».

Όταν ακόμα και σε μια επίσημη ανακοίνωση-απάντηση στις κατηγορίες για σκάνδαλο, όπως έγινε χθες με την απάντηση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων για την κομπίνα με την πώληση των Airbus Α340-300, ανακύπτει … νέο σκάνδαλο, έ, τότε «κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας» και μάλιστα έχει αρχίζει η δυσωδία της σαπίλα να είναι αποπνικτική.

Στην χθεσινή απάντηση, λοιπόν, της Διϋπουργικής για τις αποκρατικοποιήσεις, διαβάζουμε επι λέξει για την διαδικασία που επιλέχθηκε προκειμένου να δικαιολογηθεί η επιλογή της offshore Apollo Aviatin Group:

«3. Ο δεύτερος διεθνής ανοικΑν ανατρέξει κάποιος όμως στην προκήρυξη ( http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/e9/b4/b7/e9b4b70cce3760fb6e2beb30be071040e6245d52/application/pdf/RFP+Airbus_Appraisal+230611.pdf )

διαπιστώνει ότι στις 20 Ιουνίου που υποτίθεται είχε λήξει η προθεσμία κατάθεσης των προσφορών, δεν είχαν καν ζητηθεί οι τελικές προσφορές!

Αυτές, όπως φαίνεται από το έγγραφο που έχουμε στην διάθεσή μας και αναγράφεται στο σχετικό link έγινε στις 23 Ιουνίου! Με καταληκτική ημέρα προσφοράς την 30 Ιουνίου: «Interested parties may submit their applications in writing, together with any other information that may consider necessary or appropriate, either in hard copy at the offices of the State Secretariat for Asset .Restructuring and Privatisation (8 Karageorgi Servias Street, Athens, 6th floor), or via email at the e-mail address ssarp@minfin.gr until the 30th of June 2011, 14:00 Athens time».

Άρα και εχθές η Διϋπουργική είπε ψέματα! Και εδώ πλέον έχουμε μια σειρά ψευδολογιών και "συμπτώσεων" που σαφώς, ας είμαστε μετριοπαθείς, αφού τα πράγματα μιλάνε μόνα τους, προβληματίζουν:

Η αποτίμηση, γίνεται την ημέρα της πώλησης, στις 23 Δεκεμβρίου. Η εταιρεία που κάνει την αποτίμηση μέσα σε μία ημέρα η SL, μάλον έχει δημιουργηθεί για να κάνει ειδικά αυτή την αποτίμηση (το όνομα «SL μπορεί να το πήρε και από το μοντέλο της Μερσεντές που χρησιμοποιεί κάποιος από τους υπουργούς που έβαλαν την υπογραφή…).

Και στους εκτιμητές κατά σατανική σύμπτωση περιλαμβάνεται και η πανταχού παρούσα (κάτι σαν το Άγιο Πνεύμα - συγχώρα μας Θεέ μου) Lazard η οποία από τότε που εμφανίστηκε δια χειρών Ε.Βενιζέλου και Χ.Παμπούκη στα οικονομικά πράγματα της Ελλάδας, είναι μέσα σε ΟΛΕΣ τις σημαντικές δουλειές του δημοσίου. Δεν υπονοούμε τίποτα, απλά το αναφέρουμε.

Και για να επιστρέψουμε στην ουσία του σκανδάλου, δηλαδή την αποτίμηση της τιμής των αεροσκαφών και την εταιρεία που κρύβεται πίσω από την Αpollo Aviation Group, το fund της Sciens, η οποία είχε δανειστεί τα χρήματα για την αγορά των Airbus από την Proton Bank του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, σε μία υπόθεση δανειοδότησης που έχει κριθεί ως μη σύννομη και έχει εκδοθεί και σχετικό πόρισμα από την Τράπεζα της Ελλάδος. Φυσικά υπάρχει σε εξέλιξη και σχετική ποινική διερεύνηση.

Το τελικό κέρδος από την αγορά και την εν συνεχεία μεταπώληση των 4 Airbus A340-300 του Group Αpollo-Sciens-Λαυρεντιάδη θα κυμανθεί περί τα 70 εκατ. ευρώ αφού η κατώτατη τιμή πώλησης για αεροσκάφη του τύπου είναι 27 εκατ. ευρώ βάσει των ισχυουσών τιμών της αγοράς http://www.globalplanesearch.com/search/?gpsq=airbus+a340


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου